torsdag 7. april 2011

Søking til Russland 4H

Det første vi fikk vite, var at vi kunne søke til utvekslingselever til Russland i November 2010 der vi skulle få bo hos en vertsfamilie, oppleve et russisk ball, og oppleve Russland generelt. Jeg bestemte meg for å søke, å se om jeg fikk reise. tenk så gøy? Derfor måtte vi fylle ut et søknadskjema, som var som dette:

SØKNADSSKJEMA
THE FIFTH INTERNATIONAL BALL OF CULTURES
PETROZAVODSK 4. – 7. NOVEMBER


Send søknadsskjemaet til Katrine på 4H-kontoret, katrine.sagrov@fmro.no innen 4. oktober

PERSONOPPLYSNINGAR:
NAMN:
Inger Kristine Obrestad

ADRESSE:


POSTNR OG STAD:


MOBILTELEFON:

E-POST:


FØDSELSÅR :

4H-KLUBB:

Vigre 4H

KVIFOR VIL DU VERE MED PÅ KURSET OG BALLET I RUSSLAND?
(OMKRING 300 – 500 ORD):


KVA VIL DU GJERE FOR Å FORMIDLE INNTRYKK FRÅ RUSSLAND NÅR DU KJEM HEIM?
(t.d. fortelje om det i eigen 4H-klubb, besøkje andre 4H-klubbar, skrive i lokalavisa eller Knask eller vere med å leggje til rette for at 4H-arar frå Russland kan besøkje Norge)






SPESIELLE BEHOV – MEDISINAR, ALLERGIAR, MAT, SJUKDOMMAR ELLER ANDRE TING?







ANDRE OPPLYSNINGAR VI TRENG Å VITE:




NAMN, ADRESSE OG TELEFONNUMMER TIL FØRESETTE:





UNDERSKRIFT AV FØRESETTE OG DELTAKAR:







Dette søknads skjemaet sendte jeg inn, og fikk posetivt svar. Jeg og 3 andre fra Rogaland og 1 fra Sogn- og fjordane og en leder ifra Sogn og Fjordane som skulle få reise til Russland 2010! jeg gledet meg veldig mye.




Dette var et "ca" program vi fikk tilsendt når vi fikk vite at vi fikk reise:

Program for The fifth international ball of cultures, 4. – 7. November 2010
First day 4 November
Meeting
Excursion around Petrozavodsk
The opening ceremony
Dancing workshop
Evening program
Second day 5 November
Master-classes, workshops, etc:
Rehearsal for the ball
Dance club
Third day 6 November:
International ball of cultures
Fourth day 7 November:
Evaluation (camping 20 km from Petrozavodsk.)

All the dances are easy to learn and are much fun, helping to communicate and make friends.
We would be glad if you could teach your own dances! 

 Jeg gledet meg som en liten unge på julaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar